Wednesday, January 7, 2009

dial0g antara ayam dan lembu??


> Ayam  :     Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!
> Lembu :     Kenapa kau kata macam tu?
> Ayam  :     Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!
> Lembu :     Hah! Buat apa pulak?
> Ayam  :     Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua
>                tiga ekor.
>                Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti.
>                Tapi manusia
>                ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan
>                telor aku,
>                macamana aku nak dapat anak!
> Lembu :    Alah! Kau punya masaalah kecil aja!
> Ayam  :     ?? Maksud kau?
> Lembu :     Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak
>                 bunuh diri pun ada.
>                 Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang
>                 pun tak pernah
>                 panggil aku MAK!
> Ayam  :     ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu!)

2 comments:

cLoVer4miza said...

hehe klakar la >.<

REDBLOODX said...

macam penah baca ja...

SIAPA SAYA

My photo
Tasek Gelugor, Pulau Pinang, Malaysia
Puteri sulung dan tunggal kepada Encik Hamali dan Puan Munirah. ::TASKI ABIM:: ::SEK KEB TASEK GELUGOR:: ::SEK MEN SAINS RAJA TUN AZALAN SYAH(SERATAS):: ::ALLIED HEALTH SCIENCES, CFSIIUM:: :: BACHELOR OF DIETETICS IIUM '11-'15
SAYA SAYANG ANDA SEMUA KERANA ALLAH

MEREKA KATA....

Get widget here

Blog Archive