Tuesday, February 3, 2009

bila si genius berbicara~


ri nih dh di bukak 
upu fasa 2....
saya x isi lagi
sebab takut nak isi...
ni pasal masa depan...
tapi x per sebab
lambat g nak abis ..
sampai 10 hari lps kuaq spm...

first person yg isi...
dan dah sy interview adalah 
mr genius...si ijat...
(mesti dok perasanlah 2)
tanya dia ko isi per ijat??
dia kata nk ambik pengajian islam dakwah...
peerrggghhhh  cayalah ijat...
lps nih boleh panggil 
al syeikh izat...
tapi itu hanya lah tipu helah ijat sahaja...
yg sy rasa semua owg x kan percaya..
tapi jgn terkejut plk klu ijat ambik
pengajian islam dakwah sebagai minor corse!!!
tabik springlah kat ijat..
lps nih boleh la tengok ijat kat tv nowh...
bagi ceramah dlm al kuliah ker...
halaqah ker...

at last barulah ijat bagi tau apa yg dia isi...
asasi bio~um
asasi fiz~um
asasi perubatan~uia
mchnical engine aeronautik~uitm

huhu 
berani gak ijat nih...
yelah budak genius ...
hak3...
dia ada ckp klu ada muzik dia nk ambik...
huhuh

Izzat Osaka: kalo ada muzik,ak amik..
(ijat dengan muzik memang x boleh d pisahkan)

Izzat Osaka: hhahaha...um ada muzik x??hehe
(soalan yg buatkan sy termenung panjang)

najwa_hamali: ambik r sastera..
(cadangan yg tiba2 jer terkuaq)

Izzat Osaka: xmau!!!!
(reaksi ijat yg x dpt di jangka)
mesti dok tgh bentak2 tuh....

at last he afraid to sent it...
hak3...
penakut gak....
tapi rasa2nya dia hantar kot...
apa2 jelah ijat...
asalkan ko bahagia....







3 comments:

IzzatIskandar said...

weh..xyah r kantokan ak amik apa,haha...

Lee-Anna said...

you're tagged! :)

najwa_hamali said...

hehehe

SIAPA SAYA

My photo
Tasek Gelugor, Pulau Pinang, Malaysia
Puteri sulung dan tunggal kepada Encik Hamali dan Puan Munirah. ::TASKI ABIM:: ::SEK KEB TASEK GELUGOR:: ::SEK MEN SAINS RAJA TUN AZALAN SYAH(SERATAS):: ::ALLIED HEALTH SCIENCES, CFSIIUM:: :: BACHELOR OF DIETETICS IIUM '11-'15
SAYA SAYANG ANDA SEMUA KERANA ALLAH

MEREKA KATA....

Get widget here

Blog Archive