Tuesday, November 3, 2009

QIYAMAH 2012


Alhamdulillah terasa minda sangat terbuka dan terisi apabila selesai mendengar pengisian talk 'QIYAMAH 2012' oleh USTAZ MOHD SYA'ARI. Setelah 3 minggu bercuti, minda dimulakan dengan pengisian yang sangat menarik oleh ustaz. Sambutan dari kalangan student UIA memang dah dapat dijangka sejak awal kemunculan poster lagi. Pendekatan yang ustaz gunakan dengan 'video2nya' memang berjaya mengumpan hadirin hinggakan tak cukup tempat duduk.

Talk dimulakan dengan video prolog filem 2012 yang insyaAllah akan ditayangkan pada bulan november ini. Video yang sangat mantap yang menggambarkan suasana berlakunya 'qiamat' itu. Filem yang menelan belanja hampir 200 JUTA DOLAR. Kemudian baru ustaz kupas disebalik tabir filem ini. Siapa yang berada di sebalik filem 2012 ini? Apa agenda disebalik filem ini?

ILLUMINATI satu golongan YAHUDI yang berada di belakang setiap perkara yang terjadi. Minda kami sangat2 dibuka dengan pendedahan disebalik tabir bukan hanya filem 2012 tapi juga filem2 yang biasa kita tengok. Pendedahan disebalik duit2 dolar dimana setiap perkara dah 'mereka' rancang dari dulu lagi. Sebagai contoh runtuhnya WTC. Sebenarnya perkara ni dah dirancang oleh mereka sejak dulu lagi. Baru2 ni baru mereka lancarkan. Lihatlah betapa tekun dan telitinya mereka ni dalam berusaha mengubah dunia ini. Bak kata ustaz, kita ni tidur beberapa jam tapi 'mereka' tu tak tido langsung sebab memikirkan rancangan untuk menggenggam dunia. Mungkin bagi yang ingin tahu lebih lanjut tentang ILLUMINATI ataupun FREEMASON bolehla cari video THE ARRIVAL. Alhamdulillah vidoe tu sangat membantu.

Secara konklusinya talk tadi sangat bagus dan mantop!! Selingan video yang sangat seronok dan sangat membuka minda saya. Sangat2!!! 4.00 flat untuk talk tadi!!! heheh

p/s: seronoknya sebab dapat jumpa kak nurul shuhada (isteri ustaz) tadi...comel sangat..macam tak kawin lagi..hehhe:)

3 comments:

sha'ari said...

kak..npe la kat perlis ni xde program cam2..rugi la xdpt ikut..

cahaya bisikan rahsia said...

to sha'ari

ada tu, kena pnadai2 cari la dik. InsyaAllah mesti ada.

fadhli said...

owh..kak syuhada tuh senior sy..
tp senior berthn2..hehe

SIAPA SAYA

My photo
Tasek Gelugor, Pulau Pinang, Malaysia
Puteri sulung dan tunggal kepada Encik Hamali dan Puan Munirah. ::TASKI ABIM:: ::SEK KEB TASEK GELUGOR:: ::SEK MEN SAINS RAJA TUN AZALAN SYAH(SERATAS):: ::ALLIED HEALTH SCIENCES, CFSIIUM:: :: BACHELOR OF DIETETICS IIUM '11-'15
SAYA SAYANG ANDA SEMUA KERANA ALLAH

MEREKA KATA....

Get widget here

Blog Archive